Select Page

SERVICE & SUPORT


Stim ca uneori ai nevoie de ajutor pentru a rezolva o problema.
De aceea suntem aici pentru tine, si poate gasesti o solutie mai jos.

Dacă produsul dvs. se află în perioada de garanție,
atunci trebuie sa contactati intotdeauna firma de la care ati cumparat produsul.

Asa cum este mentionat in manulul de utilizare de al NIBE Suedia, pompa dvs. de căldură nu are nevoie de întreținere și de aceea necesită îngrijire minimă după punerea în funcțiune.

Pe de altă parte, este recomandat să verificați conexiunile si accesoriile pompei de caldura din instalatie.

Ce se verifica ?

  • verificarea parametrilor de functionare, optimizarea setarilor in functie de necesitati
  • verificarea legaturilor electrice ale pompei de caldura
  • verificarea conexiunilor hidraulice a pompei de caldura
  • verificare punct de congelare a antigelului din sursa (daca este cazul)
  • verificarea traseelor hidraulice si frigorifice din pompa de caldura
  • daca este cazul, se va face update de software al pompei cu ultimul firmware de la NIBE
  • de asemenea, inginerul de service isi va aloca timp pentru a raspunde intrebarilor dumneavoastra referitoare la modul de exploatare si parametrii de reglaj optimi pentru ca pompa dumneavoastra NIBE sa functioneze corect si eficient in urmatorul sezon rece.

Ce nu este inclus ?

In serviciul de verificare a pompei de caldura nu sunt incluse servicii de inlocuire vase de expansiune, supape, aerisitoare si alte componente ale instalatiei hidraulice defecte, aerisire si spalare trasee, completare si presurizare cu antigel, verificari ale altor echipamente si instalatii ce nu au legatura directa cu pompa de caldura (hidrofor, put de apa, circuite de pardoseala, distribuitoare etc.)

Utilizatorul trebuie sa faciliteze accesul la pompa de caldura. In functie de situatie, va vom indruma catre instalatorul dumneavoastra NIBE pentru remedierea unor probleme de instalatie pe care le va constata inginerul de service si care vor fi consemnate intr-o nota tehnica emisa in urma verificarii.

nibe romania

Intrebari frecvente

Cine face aceasta verificare, e obligatorie ?

Acest serviciu va fi realizat de un partener specializat si autorizat de NIBE Romania pentru verificari si interventii in pompele de caldura NIBE.

Nu este obligatorie si nu influenteaza conditiile si perioada de garantie stabilite la vanzarea produsului.

Cui este adresata verificarea ?

Verificarea se adreseaza doar clientilor TRUST Euro Therm sau ai partenerilor autorizati TRUST Euro Therm cu pompe de caldura NIBE Suedia, care doresc sa-si pregateasca corect si optim pompa de caldura pentru un nou sezon de incalzire.

Cand pot sa fac verificarea periodica a pompei de caldura ?

Verificarea periodica pompa de caldura se face in sezonul cald, cand pompele de caldura nu functioneaza pentru incalzire.

Daca ai si alte intrebari despre serviciul de verificare periodica ne poti contacta
la numerele 0730 206 206 sau 0233 206 206
Pe email la service@nibe.ro
Sau completand formularul nostru

    Email *

    Telefon

    Seria echipamentului (optional)

    Judet: *

    Mesaj: *

    Ai o poza sau un document ? uneori valoreaza cat 1000 de cuvinte
    (numai fisiere: .jpg /.doc /.pdf max 20Mb)




    Permisiuni in conformitate cu GDPR
    TRUST EURO THERM SRL va folosi informațiile pe care le furnizați pe acest formular pentru a lua legatura cu dvs, și  pentru a vă oferi actualizări și informatii. Făcând click pentru a trimite acest formular, confirmați că informațiile pe care le furnizați vor fi transferate catre noi pentru procesare în conformitate cu Politica de confidențialitate & Termenii si conditiile.