Politica retur produse TRUST

Vrei sa returnezi un produs achizitionat de la noi ?
Nicio problema, citeste detaliile de mai jos.

Societatea TRUST Euro Therm SRL, situata in DN Piatra Neamt-Roman, km.2, Garcina, jud.Neamt, CUI RO6610440, inregistrata la Reg.Comertului cu nr. J27/2188/94 aduce la cunostinta clientilor conditiile pentru returnarea marfurilor achizitionate:

    1. Solicitarea pentru retur se transmite in scris, la adresa de email comenzi@trust-expert.ro mentionand numarul si data facturii de achizitie, denumirea, codul si cantitatea dorite a fi returnate și motivul returnări produselor.

 

    1. În cazul în care motivul invocat de dvs este neserios și/sau produsul este deteriorat din motive neimputabile societății, TRUST Eurotherm poate refuza solicitarea de retur, dar poate schimba, remedia/înlocui/repara doar contra cost.

 

    1. In functie de produs, cantitate, sau alti factori care vor fi evaluati de companie, TRUST Eurotherm poate refuza solicitarea de retur sau isi poate da acceptul pentru inceperea evaluarii produselor dorite a se returna. Acceptul inceperii evaluarii NU inseamna acceptarea returului.

 

    1. In cazul in care se accepta inceperea evaluarii produselor dorite a se returna, cumparatorul va trimite produsele pe cheltuiala sa , la sediul companiei, aflat la adresa sus mentionata. Responsabilitatea pentru integritatea produsului transportat de la client pana la ajungerea la sediul companiei apartine cumparatorului. Cumpărătorul se poate adresa – cărăușului- pentru orice reclamație privind serviciile oferite

 

    1. Receptia marfii solicitate pentru retur se face de catre seful de depozit al TRUST Eurotherm srl, care va completa formularul atasat, denumit “Fisa de primire marfa returnata” . Produsul se va prezenta in starea in care a fost livrat: nou, fara uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri sau vicii cauzate de un soc extern. Produsul va fi in cutia originala, nedeteriorata, impreuna cu toate accesoriie primite, materiale despartitoare, manuale ( acolo unde este cazul). În cazul în care produsul a fost utilizat, se va preciza separat în scris pe formularul FISA DE PRIMIRE MARFA RETURNATA – la starea produsului – FOLOSIT și stadiul de uzură, însoțit de pozele efectuate de către șeful de depozit ( la toate pachetele și apoi la fiecare etapă privind desfacere și desigilarea pachetului, din toate unghiurile posibile, pâna la momentul în care tot produsul este vizibil).

 

    1. In cazul in care produsul nu poate fi diagnosticat și remediat de către TRUST Eurotherm și trebuie returnat la producator, costul de retur de la sediul Trust Eurotherm catre sediul producatorului (oriunde ar fi acesta) va fi suportat de catre cumparator. În această situație societate TRUST Eurotherm va informa clientul despre costurile necesare și prin acordul scris al clientului va fi transmis producătorului. In acest caz, decizia de acceptare a returului revine producatorului. În cazul în care se constată defectul din cauza producătorului, acesta va înlocui/remedia sau returna bani, în funcție de politica de retur a companiei. În oricare situație, clientul va fi informat de către societatea TRUST Eurotherm, pentru demersurile efectuate și răspunsurile primite de la producători.

 

    1. Refuzul nejustificat și imputabil clientilor care au fost notificați și nu au răspuns în termen de 30 de zile, privind acordul în vederea achitării transportului, diagnosticări, remedierilor, vor suporta toate cheltuielile privind depozitarea și transportul. Societatea va emite notifica firma și va emite factura privind costurile de depozitare și transportul prin ramburs la client.

 

  1. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, nefiind imputabilă societății Trust EuroTherm, societate isi rezerva dreptul :
  • de a refuza returul sau,
  • în funcție de raportul de evaluare tehnică, societatea, poate solicita o taxa care va fi notificată clientului, pentru readucerea produsului in stadiul initial (daca este posibil), pentru a acoperi diferenta de pret rezultata pentru vanzarea produsului returnat și remediat ca second-hand
  • sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia
    1. Cheltuielile ocazionate de manipulari, depozitări, evaluarea calitatii si functionalitatii produsului, sunt in sarcina clientului.( acolo unde este cazul)

 

    1. Dupa evaluarea produsului, decizia de acceptare sau nu a returului va fi comunicata in scris clientului.In cazul acceptarii returului se va intocmi factura de stornare pe valoarea rezultata in urma evaluarii produsului.

 

  1. Suma aferenta facturii de storno se va achita in contul specificat de client.

Vrei sa ne contactezi ?

Numele tau *

Email *

Telefon *

Judetul: *

Descriere:

Ai o poza ? uneori valoreaza cat 1000 de cuvinte (numai jpg/doc/pdf max 4MB)



S.C. TRUST EURO THERM S.R.L.

CUI/VAT: RO6610440  nr.inreg.: J21/2188/1994
Capital social: 2.000.000 RON
Adresa sediul social: DN Piatra Neamt – Roman km.2
Adresa corespondenta: C.P.5 O.P.3 Cod postal: 610330
Email: office@trust-expert.ro
Telefon: +4 0233 206206 / +4 0730 206206 / +4 0720 550313
Fax: +40233 206200

Departament Service Clienti:
Email: service@trust-expert.ro
Telefon: +4 0722 546547

Departament Vanzari:
Email: comercial@trust-expert.ro
Telefon: +4 0720 550321

Departament Comenzi&Livrari:
Email: comenzi@trust-expert.ro / livrari@trust-expert.ro
Telefon: +4 0731 770261

TRUST Euro Therm va garanteaza confidentialitatea. Informatiile furnizate de dumneavoastra nu vor fi trimise sau vandute altor entitati in scopuri de reclama, marketing si publicitate. Cititi mai multe despre politica noastra de confidentialitate aici

TRUST este aproape de tine printr-o retea nationala de specialisti

  • Showroom-uri TRUST
  • Puncte de lucru TRUST
  • Reprezentanti zonali Vanzari
  • Ingineri Service zonali
  • Instalatori si proiectanti parteneri autorizati de TRUST